אם אתם לא משתמשים עדיין ב-TikTok עבור העסק, אתם מפסידים. זה המסר שהרבה מומחים שולחים, והוא נכון. TikTok הופך יותר ויותר פופולרי, והוא הופך במהירות לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית החשובות ביותר. במאמר זה בבלוג, נדון בכמה מהסיבות מדוע עליכם להשתמש ב-TikTok עבור העסק שלכם בשנת 2023!
במה שונה TikTok מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית?
הדבר הראשון שצריך להבין לגבי TikTok הוא שהוא שונה מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. זוהי פלטפורמת וידאו קצרה, מה שאומר שרוב הסרטונים באורך 15 שניות בלבד. זהו שינוי גדול מפלטפורמות כמו יוטיוב ואינסטגרם, שבהן סרטונים יכולים להיות ארוכים בהרבה.
פורמט הוידאו הקצר של TikTok הופך אותו למושלם עבור תוכן מהיר ומושך תשומת לב. אם אתם יכולים ליצור סרטונים משעשעים ואינפורמטיביים, תוכלו להגיע לקהל גדול ב-TikTok.
מדוע כדאי להשתמש ב-TikTok עבור שיווק העסק שלכם
ישנן כמה סיבות מרכזיות מדוע כדאי להשתמש ב- TikTok עבור העסק שלכם.
חשיפה לקהל גדול
ראשית, כפי שהזכרנו לעיל, TikTok היא פלטפורמה מצוינת לחשיפה לקהל גדול. בין אם אתם עושים קידום ממומן בטיקטוק או קידום אורגני. עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים, אתם בטוח תמצאו את הקהל המתאים לעסק שלכם ב-TikTok.
קידום
שנית, TikTok מעולה עבור קידום מוצרים ושירותים. אם תוכל ליצור סרטונים יצירתיים ואינפורמטיביים על המוצרים או השירותים שלכם, תוכל להגיע למספר רב של לקוחות פוטנציאליים.
בניית מערכות יחסים
לבסוף, TikTok היא פלטפורמה מצוינת לבניית מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. אתם יכול להשתמש ב-TikTok כדי להתחבר ללקוחות שלכם וליצור איתם קשר. אם אתם יכולים לבנות קשרים חזקים עם הלקוחות שלכם, סביר יותר שהם ירכשו ממכם מוצרים או שירותים בעתיד.
אם אתם עדיין לא משתמשים ב-TikTok עבור העסק, אתם פשוט מפסידים. זוהי פלטפורמה רבת עוצמה שיכולה לעזור לכם להגיע לקהל גדול, לקדם את המוצרים או השירותים שלכם ולבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. אם אתם רוצה להצליח בעסקים בשנת 2023, אתם צריכים להיות ב-TikTok!
חשיפה
חברות רבות מצאו הצלחה ב-TikTok לא רק בגלל היצירתיות והאותנטיות שהיא מציעה אלא בגלל האלגוריתם והחשיפה המדהימה שהוא מציע. TikTok יעניק לעסק שלכם גישה לקהל שאין לפלטפורמות אחרות, ועל ידי השקעת זמן בבניית הקהל שלכם ובמעקב, זה ישתלם ללא ספק עם מאמץ עקבי ותוכן בעל ערך. עבור בעלי עסקים, אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים להיות לכם הוא חשיפה – ככל שתהיה לכם יותר חשיפה, כך יהיה לכם סיכוי טוב יותר לשמר לקוחות, להשיג לקוחות חדשים ולבנות מודעות כללית למותג שלכם. TikTok היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת בשנת 2023 מכיוון שבאמצעות גישה ממוקדת לתוכן המדיה החברתית של המותג שלכם, אתם יכולים לספר את הסיפור שלכם בצורה הכי טובה שיש.
למה עכשיו?
אם לא עכשיו, אז מתי? זו השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם שוקלים TikTok לעסק. הדבר הראשון שיש לציין הוא ש-TikTok לא ייעלם בקרוב. למעשה, הפלטפורמה כל כך מצליחה שפלטפורמות מדיה חברתית אחרות מרגישות מאוימות ממנה, ומעבירות את המיקוד שלהן לסרטונים כדי לעמוד בקצב של TikTok.
רק לאחרונה, ראש אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע שהאפליקציה שלהם תנקוט גישה ממוקדת יותר בווידאו לפלטפורמה שלהם קדימה. מאז ההכרזה של אינסטגרם על Reels באוגוסט 2020, יש רמז לתחרות עם TikTok – אבל בסרטון הטוויטר האחרון של מוסרי, הוא מאשר זאת באומרו, “יש תחרות ממש רצינית עכשיו – TikTok היא ענקית”. העובדה שהמנהיג של אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הנפוצות בעולם מודה שהם צריכים לעמוד בקצב של TikTok, אמורה לדבר בפני עצמה.
בואו נתחיל!
מחפשים קידום בטיקטוק עבור העסק שלכם? צור איתנו קשר, ב-Infines, נעזור לכם להפיק את המיטב. אנו יוצרים תוכן ואסטרטגיות למותגים כדי לגרום להם לנצח בשיווק דיגיטלי ב2023.
סיכום
אז למה אתם מחכים? התחילו להשתמש ב-TikTok עבור בעסק בשנת 2023 ותראו את ההצלחה בעצמכם!