מה עדיף? פרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל?
בעידן הדיגיטלי אפשרויות הפרסום באינטרנט הן אדירות, ניתן לשווק את העסק שלך באין ספור פלטפורמות דיגיטליות. החוכמה היא להשקיע במקום הנכון ולעשות את זה באופן הנכון. מערכות הפרסום של פייסבוק ושל גוגל עובדות בצורה שונה וכדאי לדעת את ההבדלים בכדי להבין איזה פרסום יותר נכון לעסק שלך.
קידום ממומן בגוגל (Google Ads)
נתחיל עם גוגל, המטרה הראשונית של גוגל היא לארגן לעולם את המידע ולהפוך אותו לאוניברסלי.
כאשר אנו מעוניינים לדעת משהו מסוים סביר להניח שנחפש בגוגל, וגוגל תציג בפנינו את תוצאת החיפוש המבוקשת. מערכת המודעות של גוגל הינה הכלי שבאמצעותו מודעות הפרסום מוצגות לצד תוצאות החיפוש הרגילות (שאינן ממומנות). עם קידום ממומן בגוגל תוכלו למצוא מידע אודות העסק שלכם, בראשית עמוד התוצאות, בצד הדף או בתחתית.
בהתאם לכך, מסעדות, חנויות, יועצי משכנתאות ואפילו חברות בניה שישכילו להתאים את מודעות הפרסום למילות המפתח הנכונות יצליחו לייצר תנועה איכותית של גולשים שמתעניינים במוצר או בשירות וירצו להיכנס למודעות הממונות. לעיתים גולשים לא שמים לב להבדל בין מודעה ממומנת לבין תוצאת החיפוש האורגנית, ומקליקים על מודעת הפרסום בשל העובדה שזו עונה על בקשתם.
אחרי שנגענו בקצה הקרחון של גוגל נדבר על עולם הפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק Facebok Ads
המוטו שמוביל את חברת פייסבוק הוא לתת לגולשים את הכוח לבנות קהילה ולחבר את העולם. פרסום בפייסבוק הוא דבר חשוב מאוד בימינו ולא צריך להתעלם ממנו.